学生達からのメッセージ-Messages from Students

ムリネ ヨウコ (旧姓千葉)- Yoko MOULINET (CHIBA):






ちばTの授業はやる気をいつもかき立てられました。最後の最後にちばTのクラスを選んで本当によかったと思っています。先生大好きです!!ありがとうございました!!
R. M.

先生の授業はとても為になることばかりでしたが、休みがちになってしまったことがとても残念でした。これからは先生の授業で学んだことを生かして生きていきたいと思います。今までありがとうございました。A. S.

先生に会えて、人生変わりました。ありがとございます。また会いましょう。M. A.

2年間お世話になりました。先生には服を作るおもしろさを伝えてもらって感謝しています。これからもよろしくです!Y. T.

やりたいことをやるのではなく、やりたいことをやらなくてはいけないということを知りました。ありがとう。Y

一番大好きで、頼れる先生でした。よく「ふざけんな」とおこられてきたけど、もうそれもないと思うと貴重な体験でした。やっぱりずっと先生のことは大好きです。また飲んで下さい。S. N.

いつかBIGな男になるんでみといて下さい。Y

先生には2年間お世話になりました。というのも先生のおかげで自然と自分の好みや志向が分かってきたし、確立されてきました。先生、私の夢は海外進出&国際結婚!またご連絡致します!!赤・黄・青大好き!
C. T.

本当に本当にお世話になりました。千葉先生は私にとってお姉さんみたいな(よく説明出来ないけど)存在でついついいつも甘えてました。とゆうか、甘えすぎてました。すみません。でも私にとっては無くてはならない存在です!!一番怒られてたんじゃないかと思います。泣きそうになった時もあったけど、本当にしかっていただき光栄です。私の目標は強い女性です!!まだまだまだまだ先だけど、50才に私は笑ってます!!卒業したから終わりじゃなく、ずうずうしいけどこれからもすえながくお願いしたいです。死ぬまでアフリカーーー死ぬまで汗かくーーーオノヨーコーー千葉ヨーコーー大好きです。じゃっっ!!Y. T.

いっつも怒られて、泣いてばかりでスミマセンでした。でも、本気で怒ってくれて嬉しかったです。ぶじ社会人になれました!!!またいつかお会いしたいです。N. S.

メーテルです。2年間まぁぁぁぢお世話になりました。たまに学校に行くので相手してくださいね。では、また。

お世話になりました。先生みたいな女性になれるようにバリバリ仕事します。男のオトシ方、いつかおしえて下さいね!!!!M. K.

マメです。今までありがとうございました。先生の下で学べて光栄です。最高です。ぜひ、機会がありましたら、仕事手伝わせて下さい。LOVE

先生の授業1ばん多く受けた自信のあるKです。先生に出あえてほんとによかったと思ってます。やっと恩師て言える先生に出会えました。多分本当にせんせいのコト大スキです!!今の近い目標は先生と一緒にはたらくコトです。これからも末永くあこがれの先生でいて下さい。Y. K.

先生に言われたこと、ずっと後になって"ああ、そうか!"と気づきました。ありがとうございました。S. H.
































(Your lesson always made me feel enthusiastic. I'm so glad that I chose your lesson at the very end of my student life. I love you!! Thank you very much !!
R. M.)


(Your lessons are very inspiring to me, but I regret that I often missed your class. From now on, I would like to live my life while using what I have learnt from your lessons. Thank you so much. A. S.)


(You changed my life since I met you. Thank you very much. Look forward to see you again. M. A.)

(Thank you for the 2 years. I thank you for teaching me joy of making clothing. Keep in touch! Y. T.)


(I learnt from you that not just I can do what I want to do, but I MUST do it. Thank you. Y)


(You were my most favorite coach. You often told me "Don't B. S. me!", I'll miss that, and it's been a precious experience for me. Let's have a drink again! S. N.)


(I promise you I'll be a BIG guy, wait & see! Y)

(Thank you for the 2 years. You made me realise my preference and style, helped me establishing them. My dreams are going abroad and international marriage! I'll contact you again!!! I love Red, Yellow and Blue! C. T.)

(Thank you so much for everything. I can't explain well but you were like my big sister, so I always relied on your support. I realize that I've been too much, please forgive me. You have been so important person to me!! I think I have made you upset the most and I almost cried sometimes, but I'm honored being disciplined from you. My goal is to be a strong woman!!! It might take long, long, long, and long time, but I'll be laughing at the age of 50!! I hope it's not the end, I hope we would keep in touch. Viva Africa 'til I die--- Work hard 'til I die---Yoko Ono, Yoko Chiba---I love you. See ya! Y. T.)

(Sorry for always crying and making you mad... But I was happy you were always serious with me. I became a professional finally!!! Looking forward to see you again. N. S.)

(It's Mertel here. Thanks sooooooo much for the 2 years. I'll come visit you some day. See ya!)


(Thank you for everything. I'll work very hard to be a woman just like you. Please teach me how to get a nice guy some day!!!! M. K.)

(It's Mame. Thank you so much for everything. I'm so honored to be taught by you. You are the best! Please, let me help your work, if there was a chance. LOVE)

(It's K, I'm proud that I must have taken all of your lessons. I'm so glad that I have met you, finally found my mentor. I must be very crazy about you!! My nearest dream is to work with you. Always be my best coach, please. Y. K.)


(I was owed when I finally realized what you have taught me a lot later. Thank you very much. S. H.)